Tufft beslut......

... men jag tog det i alla fall igår. I dag kom ett jättegulligt par från Strömsund och hämtade våran katt Morris. Han har klöst sönder så himla mycket på sista tiden så jag höll på att bli galen! Visst, visst, han är bara 15 veckor gammal men ändå. Jag håller ju på att fixa till lägenheten så jag vill verkligen inte ha en lite misse som bara klöser sönder mina nya tapeter.....*suck*

Men det e så himla tomt....Ingen som hoppar upp i knät när jag sitter vid datan och vill mysa.....Ingen som kurrar så fort man pratar lite med honom.....Ingen som kryper upp i sängen och "stångas" och bara vill vara go......

Han har klöst Maja så många gånger i ansiktet oxå, nog för att hon kan vara lite väl "på" och ska bära och så men jag e så rädd att han ska klösa henne i ögonen. Det vara nära såååå många gånger.

Jag e en hemsk människa.....

Kommentarer
Postat av: Sara

Nej du är ingen hemsk människa! Du är en människa som använder ditt sunda förnuft! Jag funderar på vad/hur vi ska göra med Musse, blir han inte bättre snart så måste vi också börja fundera...



Kram

2010-01-09 @ 11:36:22
URL: http://frokenmamsen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Stackare! men du e ingen hemsk människa!! vet precis hur det är med en katt som man inte kan behålla :/ PÖss

2010-01-09 @ 13:50:34
URL: http://sarasandman.blogg.se/
Postat av: Kimsan

Våran hund heter Morris!!! Han får det nog bra, katten alltså! Kram

2010-01-23 @ 17:15:17
URL: http://mammanochtrollungarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0