Det var sjukt kul alltså!!!!

Var på 30-års kalas igår i Rätan. Min älskade Sara fyllde jämt och jag fick äran att vara med och uppvakta henne =) Hon visste ingenting om vad som skulle hända under lördagen. Först tog de rälsbussen in till stan. Väl inne i stan fick hon handla kläder och skor för 1800kr. Sen blev det lunch på Eastern Palace. Fast jag, Yvonne och Selma åkte hem till Yvonne och fixade till oss lite för att sedan bli hämtad av Johanna och Rebecka (Saras småsystrar) och Johannas sambo Daniel.

Det var en helt sjuk bilfärd!! =) Stackars Selma var utsatt hela vägen, ska dock inte avslöja vad som diskuterades i bilen...... Haha!

Väl framme i Rätan blev det middag på Norsgår`n (eller vad faan det hette), potatissallad och kärlaknul (tror jag att det var). Sedan blev det hembakt till kaffet + att vi fick ost och kex som vi knaprade på hela natten.

Vid halv två ville barnvakten till Sara och Thommy`s barn hem, vilket man kan förstå, så då bar det av hem till dom och deras sjukt goa hund Musse =) Gladare hund får man leta efter! Somnade i soffan framför tv:n och vaknade av att deras dotter, Elli som är minst i familjen, står och tuggar på mina örhängen =) Haha! Efter en stund kommer Måns (den äldsta) och Hugge (Hugo, den mellersta) för att knapra i sig chipsen från dagen innan. Hugge frågar mig direkt efter att han sett mitt trötta fejs: " Hur mår du i dag då?" Haha! Gounge!

Sen bar det av hemåt, vid tvåtiden. Jag, Johanna och Danne bilade hemåt men stannade först på Dollar store i Svenstavik där jag handlade grejer till Ozzy så nu e det klart =) Han flyttar ju hit i morron, måndag! ÄNTLIGEN!!!

Vill tacka Sara och Johanna för att jag fick chansen att vara med på denna roliga fest! Puss på er båda! <3

I morron flyttar Selma in här oxå. Jag får en ny sambo! =) Klart man ställer upp för sina polare när de är i nöd! Haha!

Nä, nu ska jag mysa med mina barn innan det e dags att sova. Jag börjar ju jobba 06.45 i morron bitti......Fast efter jobbet ska jag hämta Ozzy så jag har ju något att se fram emot i alla fall =)

Pöss & Kräm!


Kommentarer
Postat av: Sara

TACK ÄLSKLING!!!!!! Fatta vad lycklig jag blev när jag såg att du var med!!

Lycka till med Ozzy!!!



PÖZZ

2010-03-28 @ 19:39:21
URL: http://frokenmamsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0