I dag tog det verkligen emot....

....att gå till jobbet. Vaknade halv fyra i eftermiddags och hade VÄRLDENS migrän! Fy faan, jag trode att min stund var kommen! Släpade mig upp och tryckte i mig två Ipren och duschade en snabbis och somnade sedan igen i soffan och vaknade kvart över sju. Huvudvärken hade avtagit men jag mådde så fucking illa! BLÄÄÄÄÄ!

Sorry, Lotta att jag inte messade eller hörde av mig till dig idag men nu vet du varför. <3

Väl på jobbet så mådde jag bättre *peppar peppar, ta i trä* och natten verkar bli bra i alla fall =) Kanske ska jobba natt fredag, lördag och söndag också (vilket jag hoppas). Kanske överlever denna månad också utan soc! =) YAY!!!!!

Jobbar med två underbara ssk:or! Har inte tråkigt en enda sekund och gud vad vi babblar på om allt och inget. Kan dock erkänna att vi ibland talar om denna jävla nerskärning inom Landstinget. Hur tänker chefer och andra högt uppsatta?!?! Vågar man över huvud taget bli sjuk i framtiden?!

Nä,nu ska vi hämta en säng på IVA.

Pöss & kräm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0