Lätt val!

Ja,det kan man ju säga att det var. =) Tittade på valparna idag och tingade en lite kille som just nu heter Gusten! =) Ludde ville dock döpa om honom så det kommer förmodligen bli Gustav eller Gurra i framtiden. Lämnade en handpenning på 1500kr så nu e jag säker på att vi får honom om exakt 16 dagar! YAY!!!!!

Håller just nu på att laga kycklinggryta med kokosmjölk och mangochutney. MUMS! Ungarna ÄLSKAR den maträtten och idag kändes det som om det var rätt tidpunkt att äta lite lyx för att fira hundköpet! =) Han är förresten en blandning mellan Jack Russel och Beagle. Hur underbar som helst! Han var oxå den som var mest aktiv och ville gosa och pussas och bitas på samma gång så jag fastnade för honom direkt. Han har ansikte som en panda. Haha!

 Det är Gusten som sitter längst fram på bilden! Vår nya familjemedlem! =)

Nä,nu måste jag kolla riset!

Fick förresten veta att en tjej jag kännes tog livet av sig för några dagar sedan.                    R.I.P!  Du var alldeles för ung för att tas ifrån oss.......

Pöss & Kräm!


Kommentarer
Postat av: Sara

Men så fin Gusten är!!! =)



Kram

2010-03-14 @ 19:07:42
URL: http://frokenmamsen.blogg.se/
Postat av: Lotta

Hmm är det han som tittar till vänster ;P

2010-03-14 @ 19:23:09
URL: http://ingenannanlik.blogspot.com/
Postat av: Kimsan

vad är det för ras? söta i alla fall! Kram

2010-03-17 @ 16:19:53
URL: http://mammanochtrollungarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0