Våren är på väg!

Underbart att kunna gå ut och termometern visar +4.5 grader! Jag och barnen tog en promenad till ICA Kvantum och handlade lite bakgrejer. Bakade banan, aprikos och jordgubbs-muffins. Barnen älskade alla smakerna så dessa muffins kommer nog inte att få vara kvar länge =) Käkade tacos idag till middag. Barnen älskar den "maten" och äter som hästar =)

I morron ska vi mest troligen iväg och mysa med Ozzy igen. Maud skulle ringa om dom skulle vara hemma. Bara en vecka kvar nu tills han flyttar hem till oss =)

Myste med barnen ikväll med chips och dipp. Maja byggde pärlplattor och Ludde kollade på film på datan. Dom har varit så underbart snälla idag så jag väntar bara på stormen efter lugnet...... Ska iväg på Folkets hus i morron och kolla in en kompis Sabina`s grejer som hon säljer. Mösson, skarfs, väskor och lite andra grejer som hon gör själv och säljer. Ni kan ju kolla in hennes blogg-sida och se om ni kan hitta något som ni gillar och lägga in en beställning:


http://lollobollo.bloggproffs.se/


Annars har det inte hänt så mycket. Vill så himla gärna åka till Rätan och hälsa på Sara och Kimsan. Har inte träffat dom på hundra år känns det som...... Saknar er, tjejer! <3


Glömde lägga in en sjukt skön låt igår:






Nä, nu ska jag kolla om jag hittar något bra spel att spela en stund. Kanske ska göra en kopp te först.

Pöss & Kräm!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Jaha här sitter man ooch har URTRÅKIGT,Alexander har åkt på en riktig ..... öroninflammation så natten till i dag sovit?NEJ!!



Kram

Grannen

2010-03-20 @ 22:59:05
URL: http://ingenannanlik.blogspot.com/
Postat av: Sara

Gissa om jag saknar DIG!!!



Pözz!

2010-03-21 @ 10:22:42
URL: http://frokenmamsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0