Åhej vad det uppdateras!!!!

Ja,jag e riktigt stolt över mig själv! =) Fast om jag inte skulle jobba natt så skulle jag inte uppdatera bloggen vidare mycket....Har som ingen lust/tid när jag e ledig. Ozzy tar upp mycket tid och jag fattade inte innan hur jobbigt det e att försöka få en hund rumsren.....Är det något fel med att ha en valp på 14 veckor som pissar och skiter inne? Jag e nog en dålig matte....*suck* Men skam den som ger sig!! =)

Idag åkte jag upp till Nikola för att hämta min snus som han köpt åt min och samtidigt passade jag på att äta middag där. Han bjöd på kyckling med ris och kycklingsoppa! YAMI! Somnade en kvart efter maten och är sjukt trött. Trode att det skulle bli en power-nap men det blev tvärtom =( Men men....det kanske vänder.....

I morron e jag ledig. Ludde går sista dagen i skolan för denna vecka så jag tror att han och jag ska ha en myskväll innan Maja kommer hem på fredag. På torsdag jobbar jag natt igen så i morron e nog den enda dagen jag har riktigt med tid.

Har sökt ett nytt jobb. På mitt gamla jobb på Barkgården i Torvalla. En tjänst på 80%. Hoppas på att få den men ändå inte...Vill ju jobba på sjukhuset men det blir mindre och mindre jobb här. Tyvärr! Älskar mina arbetskamrater och mitt jobb här....*suck* Ska man bli fast på ett äldreboende nu oxå??? Men men, det e ju trots allt ett jobb....

Nä,nu ska jag gå en runda och sen blir det fika! =) Sov gott alla! <3

Pöss & Kräm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0