Fy bubblan!!!!!! =(

Har gått och blitt förkyld.....HUVVA MIG!! =( Ont i halsen och en näsa som envisas med att rinna heeeela tiden. Och jag som ska på party på lördag (förhoppningsvis!!).

Idag blev det middag på Sibylla. Sen gick jag, Maja och Selma på Cubus där jag köpte 3 tunikor till mig och ett linne. Maja fick tajts och toppar. Tycker att Cubus e en underbar affär =) Hittar på mycket fint där!

Känns lite motigt att jobba natt i natt. Kom till jobbet vid 19-isch och bjöd mina arbetskamrater på glass. Skulle helst vilja krypa ner i soffan i personalrummet och sooooova! Men icke det! =( Har int tid.......

Kanske ska små-bota halsen lite med en varm kopp kaffe innan rapporten.....Who knows? Vill dock att alla förvirrade patienter här ska fatta att det ska sovas på natten och inte pillas på med en massa larm och annat strunt! *håller tummarna*

Nä,nu orsk je int skriva mera!

Pöss & Kräm!

Kommentarer
Postat av: Andrea

Okej lördag blir perfekt! :D Ring när du får tid sen så bestämmer vi något! KÖSS

2010-05-20 @ 22:12:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0