Jag vill ut och supa!!!

Jag har ett sjukt sug efter att få gå på party! Jag vet inte vad det e men antagligen för att jag hade så himla kul sist jag var ut =) Hoppas på att Andrèa nappar på mitt lilla inlägg jag skrev på hennes blogg! =)

Annars har det inte hänt så mycket. Sitter just nu på jobbet. Jag har blivit helt kocko bäng i huvvet efter nattjobbandet. Jag kan faan inte sova på nätterna när jag e ledig utan somnar vid fem, sex på morronen (om jag har tur). Detta måste få ett slut annars blir ju barn och hund lidande.....*suck*

Nä,jag har inget kul att skriva......

Pöss & Kräm!

Kommentarer
Postat av: Andrea

KLART JAG ÄR PÅ!!!!!!!!!!!!!!!! :D:D:D:D:D:D:D:D:D puss!

2010-05-20 @ 01:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0