Jahapp!

Då var man tillbaka på 210 igen =) Nattjobb vankas det för heeeela slanten och jag e inte trött än *peppar peppar*
Ska nu ta och gå och fika med mina underbara jobbarpolare. Idag får vi kesoröra på hårdbröd. Inte det dummaste kan jag lova!

Hoppas på en lugn natt i natt. Förra veckan fick man ju springa arslet av sig för ingenting, bara småsaker kändes det som och såna löparrundor tycker vi INTE om!

Hoppas hoppas hoppas på en resa till Finland med min underbara Andrèa och några till. Vi bara MÅSTE hitta en bra och billig resa snart! Jag har ju fixat barnvakt och allt.....Håll tömmarna för oss! =)


Nä,dags för fika!

Pöss & Kräm!

Kommentarer
Postat av: Andrea

Hej snuttan min! Har kollat resor och finns en hel del olika alternativ, såg din kommentar i min blogg, det blir tokbra. Hör av dig när du kan så ska jag försöka få ihop alla trådar! xD SAKNAR DIG!! Kram

2010-05-11 @ 00:18:42
Postat av: sara

Klart vi ska ses :) just nu är vi (jag iaf..) apförkylda och mindre pigga men vi kurerar oss så gott det går :)

Men nästa vecka borde det väl funka??? :) PÖSS

2010-05-11 @ 07:58:56
URL: http://sarasandman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0