Ho ho ho!

Jag längtar till julafton!!!!! Åååå,vad mysigt med pepparkaksbak, lussebullar, julpynt och pyssel! :P Ja,jag vet att jag är knäpp men mitt sug efter lussebullar och annat julstök är på TOPP!!!!!

Tror att detta är den första gång jag verkligen LÄNGTAR efter vintern. Kan dock ha att göra med att bebis kommer då =)

I måndags var jag till Mvc och träffade läkarn igen. Blev sjukskriven till slutet på september och hon sa att jag inte skulle räkna med att kunna jobba något mer innan "grodan" kommer, och med tanke på att mitt diskbråck hittat tillbaka till min kropp så är jag tacksam för det....Tyvärr.....På måndag öppnar Torvalla HC igen så då slipper man ju i alla fall släpa sig ända till Brunflo för att gå på Mvc. Tack för det! :P

Idag var jag och barnen på Gläntan och träffade L och A. Får se om ryggen orkar tvätta i morron annars hoppas jag att det finns en varm kopp kaffe hemma hos L som väntar på mig =) Hör av mig,L,om morrondagen! <3

Var ner till H också idag, hon var ledig för en gångs skull! Mumsade brownies och drack kaffe. MUMMA! Försökte att baka kladdmuffins hemma utan ägg......Receptet jag hittade borde förbjudas på internet...Blev typ stenhårda knäckemuffins med knäcksmak..Inte lika gott som det låter.....HUVVA!

Nä,nu ska jag göra lite te och ringa min son som ska natta över hos momma och moffa =)

Over and out.......

Kommentarer
Postat av: L

Här finns det alltid kaffe,börjar tvätta 12 själv så du vet men har pyyyytlite tvätt...



L

2011-08-16 @ 20:48:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0