Fest och lite annat nytt......

Ja, det andra nya är kanske inget jag ska skriva ut här så det håller jag för mig själv...Inget roligt dock kan jag avslöja =( Och ja, det har med magen att göra...*suck*


Igår var jag hemma hos Andrèa och hade askul =) Alex måste tro att jag är galen men det står jag för oxå =) Alla som känner mig väl vet att när vi två är tillsammans (jag och Andrèa alltså) då kan vad som helst hända =) Men det blev trots allt en ganska lugn kväll =) Min kväll avslutades hos Nikola och det kändes trots allt bara bra =)

Ja Andrèa, hur blir det med våra planer? Om du minns vad vi pratade om på bussen in till stan? =) Jag är på fortfarande =) Och vi bara MÅSTE planera in en ny Borgvattnet-resa!!!!! Fan vad KUL!!!!


Nä, nu larmar det...Back to work!


Over and out.......

Kommentarer
Postat av: Andrea

Hahaha klart jag är på :P pöss

2011-02-21 @ 09:05:36
Postat av: Anonym

Hej igen! har inte fått något svar än ang partytopparna och kjolen. Fortfarande intresserad eller har du ångrat dig? Mejla gärna mig :)

2011-02-21 @ 18:16:51
URL: http://shoppabilligthososs.blogg.se/
Postat av: Anonym

kolla gärna min bloppis:D!

2011-02-22 @ 16:55:55
URL: http://ewwica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0