Party och jobb.....

Ja, igår var det fest hemma hos underbara Sandra. Vi blev 5 tjejer tillslut som intog dansgovet på Plaza och FAAN vad kul jag hade! Snacka om underbara brudar! <3

Det skrattades, dansades och flörtades heeeela kvällen och sedan avslutade vi med en korv på Statiol =) Kan dock meddela att Texmex på korven är STARKT! Och rekommenderas inte om man inte vill ha halsbränna...Huvva!

Inatt spenderar jag underbara 10 timmar med härliga arbetskamrater =) Tänk vad jobb kan vara roligt! Haha!

Kommer tillbaka med några bilder på mig och brudarna från i torsdags!


Over and out.....

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej sötis:)



kolla in min bloppis och se om du hittar något



http://striperellis.blogg.se

2011-03-19 @ 11:29:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0