SEMESTER!!!!!!!!

Japp, i juni bär det iväg till Kos, Grekland med ett härligt gäng! =) Fatta vad skönt det ska bli!!!! Kan inte fatta att jag verkligen ska få åka, utan barn och utan gubbe till Grekland! Fast å andra sidan vet ju inte gubben om det ännu....Tror jag ska vänta till dagen innan med att berätta om min lilla tripp =)

På fredag ska jag på fest hos Andrèa. Har inte haft så här många planer på hundra år, tror jag =) Det ska bli kul som fan! Hoppas oxå på att hennes sambo A drar hem lite jobbarpolare så att man kanske får sig lite ögongodis =)

I lördags var jag hem till underbara E på party. Sjukt kul och jag ångrar inte att jag var med på den festen, trots vissa......ja, vad ska man kalla det......pinsamheter kanske? Haha! Ja, jag tänker då inte gå djupare in på det just här i alla fall =) Ni som vet förstår varför ;)

Just nu jobbar jag natt på 210. Ganska lugn natt och det tackar jag för! Jobbar min 7:e dag i rad nu och har ytterligare en natt kvar innan jag har , hör och häpna, EN dag ledigt....Yay....? Sen jobbar jag ytterligare en vecka i rad innan jag är ledig. Ja, vad drar vi för slutsats av detta???? Jo, MER USK:OR TILL SJUKHUSET!!!!!! Vi har personalbrist!!! =(

Nä, nu ska jag surfa nätet en stund innan nästa rundvandring.....

Over and out......

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej! jag har en bloppis där jag säljer massvis med kläder, skor & väskor, just nu vill jag bli av med allt så fort som möjligt & därför kan ni själva komma med rimliga bud om priset inte passar, hoppas att du/ni hittar någonting nu & att det passar, annars får jag be om ursäkt för kommentaren & önska dig/er en god fortsättning

http://saale.blogg.se



OBS!! SÄLJER ÄVEN LÖSHÅR!!

2011-02-17 @ 11:43:04
Postat av: Hana

Sv: Hej linn! Kul att du hitta något du gillade. Båda partytopparna finns kvar! kjolen har jag fått bud på men inget svar, så än så länge finns det kvar! är du intresserad av att köpa plaggen eller har du några frågor? mejla gärna mig!

2011-02-17 @ 17:37:11
URL: http://shoppabilligthososs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0