Sista....

...veckan på semestern...USCH! Jag vill inte tillbaka till jobbet....men samtidigt så vill jag det...eller...? Jag vet inte. Nu när vi flyttat så vill jag bara vara hemma och stöka på, inte jobba. Har inte tid till det =)

Idag har vi varit till Östersundsbostäder och lämnat in lite papper och fixat lite. Fick äver papperen på fonden så nu ska det tapetseras och bytas golv =) Kommer att bli assnyggt!!!!! Allt ska vara klart innan "grodan" anländer =)

Håller på att baka hallongrottor nu. Älskar när lägenheten fylls med underbar bakdoft! Känns verkligen som hemma då, tycker jag =) Önskar bara att sylten kunde stanna kvar inne i "grottan" och inte rinna ut i muffinsformen....Lyckas ALDRIG med detta =)

Nikola hade ingen lust att jobba idag. Han ville vara hemma med oss och mysas. Men men, icke sa Nicke, bara att masa sig till jobbet..Stackare! Som han och thomas har lyft och konkat på möbler i helgen. Han hade så sjukt ont i nacken igår så han fick massage och sen somnade han som en liten bebis =) Älsklingen min! <3 <3 <3 <3

Nä,dags att ta ut mina fina kakor och sedan rasta Rambo!

Over and out.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0