Jahapp......

....då var det bara några dagar kvar tills mina älsklingar kommer hem!!!! :P På tisdag kväll nästa vecka får jag pussa och krama mina hjärtan, snacka om att jag längtar! <3 <3 <3 <3

Igår sov jag och Ludde uppe i Nikolas lägenhet. Var ju tvungen att plocka ihop lite där, lämnade bara allt i tisdags när dom åkte. Kände inte alls för att vara där själv utan min familj.... Vi hade en riktig myskväll, bara jag och Ludde =) Vi gjorde fruktsallad med melon, banan och äpple. Såklart hade vi MASSOR med vaniljvisp till. Luddes favvo :D Mumsade massa annat gott också och zappade på tv:n och bara njöt, vi har ju inte haft en "mamma-son"-stund på länge så det var riktigt mysigt!

I helgen är momma och moffa i stugan så vi ska bo i deras lägenhet heeeela helgen =) Blir nog grillning och annat skoj, bäst att passa på =) Rambo njuter av att ligga på baksidan och glassa, min lilla prins =)

Kan oxå avslöja att magen äntligen börjat växa =) Snacka om att jag blir glad!!! Har dock inte gått up mycket i vikt, bara 1kg så jag kommer nog inte att gå upp så mycket under graviditeten trode barnmorskan. VILKEN JÄVLA TUR DÅ =)

Nä,snart dags att gå hem från jobbet =)

Over and out......

Kommentarer
Postat av: sara

Hur blir det med vår dejt som aldrig blir av då och när är bebisen beräknad? Pöss

2011-06-04 @ 21:20:21
URL: http://sasandman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0