Önskas inte...

...köpas längre, hundbur för stor hund =) Har hittat en genom en tjej på Gläntan och jag blev såååååå glad när hon ville sälja den till lilla mig =)

Jobbar bara denna helg och två dagar nästa vecka sen är det banne mig semester!!!!!!!!!!!!! Åååååå,vad jag längtar!!!!! :D

Har gjort våran adressändring i dag, känns som om allt går fruktansvärt långsamt.......Men snart är det klart och vi kan lägga flytten bakom oss =)

Har beställt en pinata till Majas kalas, prinsess såklart =) Fick den bara någon dag efter att jag beställt och Maja ÄLSKAR den =) Hon vill ha sitt prinsess-kalas helst idag =) Men den som väntar på något gott.... =)

På måndag är det inskrivning på MVC, ska bli kul att se hur mina blodprover ser ut, jag äter ju en del extra tillskott och hoppas på att proverna ser bra ut......*håller tummarna*

Nä,dags att piffa till sig och gå ner och städa badrummet i gamla lägenheten......*suck* kanske tar ett par fönster oxå.....om jag orkar.....


Over and out......

Kommentarer
Postat av: Natta

SV; har mailat dig:)

2011-06-16 @ 00:37:03
URL: http://billigtbloppis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0