USCH! BLÄ! KRÄK! H-VETE!!!!!!

F*n att det ska vara så dyrt att kastrera en hanhund. 4400kr kostar det....*suck* Blir nog inget av med detta heller. Har aldrig träffat en trotsigare hund...någonsin! =(

Har nyss ätit middag men min underbara dotter <3 Orkade inte lägga ner så mycket energi på matlagning så det fick bli ugnspannkaka. Maja åt 2 (!!!!) bitar utan problem =) Otroligt för att vara henne kan jag lova! =)

Sista jobbdagen i måra! Sen ska jag inte göra många knop. Inte förrän det är dags att dra igång med flyttlassen. Måtte det gå fort så jag kan släppa tanken på denna förbenade flytt någon gång! Usch! Ska aldrig mera flytta...EVER!!!! Eller ja, inte förrän "grodan" behöver ett eget rum iallafall =)

Nä,nu ska jag jäsa lite i soffan med lilla Kerstin =) Haha!

Over and out......

Kommentarer
Postat av: stuffstuff

hejsan!

är du nyfiken på nya plagg eller andra prylar?

kika då in på min BLOPPIS!

www.Stuffstuff.blogg.se

du kommer inte ångra dig ;)

kram!

2011-06-26 @ 15:31:42
URL: http://stuffstuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0