Fredag!!!!!

Jaha,då har vi nått slutet på denna vecka också. Det e såååå skönt med fredagar, jag vet inte varför.
Har varit på stan en snabbis och handlat mat och tog en fika på Thehuset. Tycker att jag borde få klippkort där snart :D

Ikväll blir det lugnt hemma med barnen, Nikola jobbar så det blir lugna gatan här hemma, hahahah!
" När katten är borta dansar råttorna på bordet!"

Ska på kalas i morron, grannens lilla monster fyller 3 år så vi ska dit och kolla läget lite tänkte jag.
Andrea drar ju till Borgvattnet i morron, huvva! Jag hoppas att hon får se en massa saker så att hon har något att berätta när hon kommer hem :D

Nä, nu ska jag gå och steka fiskpinnar som jag läääängtat efter i en vecka nu!

Kommentarer
Postat av: Andrea

Haha du och dina fiskpinnar ;)

ja jag hoppas också att jag får se något, annars vill jag fan ha pengarna tillbaka :D jag lär väl ringa dig imorgon och berätta hur det är där borta. Kram på dig och sköt om dig vännen min! <3

2008-08-29 @ 16:09:56
URL: http://andrutta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0