jaha,då har man en blogg då =)

jaha,då har skapat ännu ett under med hjälp av internets mirakel.

Jaha,vad har hänt idag då?
Jo,jag var på ett jättespännande studiebesök på Sterilcentralen på sjukhuset.
Alltså, jag höll på att dö av tristess!!!!! Kärringen malde och malde om en massa saker som jag inte minns ett jota av.
och inte nog med det, jag hade Maja med mig som gick och peta sig i näsan. jag menar, det var ju ändå en sterilcentral och hennes näsa e då faan inte steril =)

jaja,hursomhelst,så tog även detta elände slut. Jag, Andrea och Maja gick på Thehuset och myste, alltid lika trevligt!

Kommentarer
Postat av: Andrea

Yay! nu får du baske mig fortsätta skriva, kommer att titta varje dag! haha love ya, pöss påre!

2008-08-27 @ 16:20:40
URL: http://andrutta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0