Söndag......

Jag hatar verkligen söndagar! Allt e stängt och det finns inget att göra, som gör att tiden går fortare.
Har inte gjort något speciellt idag. Jag och barnen gick upp till mor och far och käkade middag. Pappa gjorde en underbar kycklinggryta *mums*

Sitter och väntar på min kära sambo nu. Funderar om jag ska stå i dörröppningen med min mysiga chokladtub och ha en finurlig blick......Undra om han skulle fatta vinken =) Det var ju VÄLDIGT lyckat sist...hahaha!!

Hmmmm, det ger mig cirka 20 minuter att duscha på innan han kliver in hemma....Ok,dags att gå!

Kommentarer
Postat av: Andrea

Haha din kåtslyna :P ja kul att den har kommit till användning ;) usch är oknervös inför imorogn, kommer att göra så ont!! pöss

2008-08-31 @ 22:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0