Usch, vilket väder!

Jaha,om jag får säga det själv så verkar det som om sommaren har gjort sitt det här året. *suck*
Jag höll seriöst på att frysa arslet av mig när jag gick från skolan ner på stan! Jag måste hitta en ny vinterjacka, och det är fort!

Skulle ha pluggat med Andrea i dag men hon fick ont i huvudet, stackarn, så det blev inte av. Hade i och för sig inte så stor lust idag, har inte lust med något alls. Stackars gumman, jag lider med dig!!!

Fick en underlig skrattattack idag på 10-rasten. Jag vet inte vad det är men jag bara flippar ur när Andrea är i närheten. Tur att man hittat någon med samma humor :D

Nä, nu e det dags att ta tag i sig själv och göra någon nytta!


Kommentarer
Postat av: Andrea

Va du är underbart söt! Ja vi har bra roligt tillsammans, jag är så otroligt glad att jag hittat dig (hoppas jag inte låter som en VISS person när jag säger det bara) hihi love yah! pöss

2008-08-28 @ 21:06:12
URL: http://andrutta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0