Det blir aldrig som man tänkt sig......

Idag skulle jag ha ätit middag med Andrea hemma hos henne. Det blir inte av....Maja har varit vaken av och ann hela natten för att hon hostat och svettats om vart annat. Febern driver mig till vansinne!!! Hon e på så dåligt humör så jag skulle kunna gå och hänga mig själv!!!! Måtte hon vara bättre i morron då vi ska åka tåg hela dagen och hämta Ludwig. Nikola måste ju jobba så hon ska följa med mig.....Måtte det gå bra!!!!!!

Skulle ju oxå ha varit till min faster på adventsfika men vi får se hur Maja mår om typ två timmar. Är hon lite piggare så kan vi åka en snabbis.....annars blir vi hemma och bråkar på varandra hela dagen.....*suck*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0