Fy faan alltså!!!!!!!!

Min tand tar död på mig! Har haft ont hela jävla natten och dagen!!! Fortfarande värker den och gör sig påmind....Aj aj aj!!!!
Känns som om hela huvudet ska explodera.......när som helst.....

Tandläkaren hade ingen tid förrän nästa vecka, även fast detta klassas som akut...det e tydligen flera som har problem med tänderna just denna tidpunkt...typiskt!!!!! Ipren hjälper inte, inte alvedon heller. Jag har några pronaxen hemma....funderar på att dra i mig alla på en gång.....men det kanske e säkrast att börja med en =)

Ska till Andrea i morron, hoppas bara att det känns bättre, annars kan jag inte gå ut. Kyla gör det bara värre, det ilar och värker 10 ggr värre.....*suck*

Kommentarer
Postat av: andrea

Du ska baske mig hit!! VI ska fan i mig glögga och mysa FAN! :P Pöss!

2008-12-10 @ 22:37:16
Postat av: sara

Rotfyllning på G? Jag lider med dig! Nästa vecka ska jag göra det sista med min jävla tand och sen är det bara betalningen kvar,lagomt till jul..... Miss u!

2008-12-11 @ 16:37:45
URL: http://sarasandman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0