Handla julklappar =)

Ja, jag vet. Jag e alltid ute i sista minuten när det gäller att handla julklappar =) Men, det brukar funka det oxå. I år blir det mest klappar till våra egna barn, har faan inte råd att handla till hela släkten. Dom förökar sig som kaniner så det blir så jävla dyrt =)

Brorsans ungar ska få klappar och lillebror såklart för att han ställer upp och skjutsar hela tiden och mamma och pappa för att dom ställer upp för sina barn och barnbarn. Sen blir det inget mer...tror jag....får se hur långt pengarna räcker =)

Jobbade igår och det var så jävla roligt =) Jag hann knappt komma dit så var det dags att gå hem. Tiden bara flyger iväg och alla e så roliga ochg skojar hela tiden så jag trivs som fisken i vattnet=) Hoppas att de hör av sig mer =)

Nä, nu ska jag bädda sängen och diska...mindre skojigt men det måste göras....tyvärr.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0