Jaha.....

...vad har hänt sedan sist? Jo, vi firade jul hemma hos min mor och far. Det var så mysigt! Jag och barnen stannade till åtta ungefär men Nikola gick lite tidigare för han blev så himla trött efter maten, stackarn =)

I morgon är det nyårsafton och vi ska bara vara hemma och ta det lugnt och äta gott. Nikola ska förmodligen ut på krogen på kvällen så det blir extra lugnt här hemma då =) Har inget direkt sug efter att trängas med en massa folk så han får så gärna gå ut själv.

Ikväll har vi lagat lite arabisk mat. Det tar såååå jävla lång tid att göra det eftersom an gör precis allt för hand...eller hur man nu ska förklara. Vi har suttit och rullat in köttfärs och ris i vindruveblad...Ja,det e precis så roligt som det låter.

Nu ropar min darling från köket så jag måste gå! Pöss!

Kommentarer
Postat av: andrea

men belv det gott nu då? OCH GOTT NYTT ÅR! WOHO :D:D PÖSS

2009-01-01 @ 03:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0