Jobbat!

I går (fredag) och idag har jag jobbat på medicin avdelningen på sjukhuset. Det var så kul att dom ringde och det har gått hur bra som helst att jobba. Alla har varit super trevliga och allt har bara flytit på.

Hoppas att dom ringer flera gånger. Eva, som jag jobbade med i helgen sa att hon skulle lägga in ett gott ord för mig till chefen och det måste ju vara ett bra betyg....eller?? =)

Nikola och jag e osams igen.....Fatta vad jobbigt det är!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag kan inte skriva här vad det handlar om och jag vet inte om jag kan berätta det för någon heller men han pratar i alla fall inte med mig och jag orkar VERKLIGEN inte bry mig!! Hur mycket ska jag behöva ta innan min bägare rinner över????

Är ledig i morron så då ska jag tvätta.....usch.....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0