Pepparkakshus =)

Idag har jag och Maja varit på Gläntan typ hela dagen. Träffade lite folk som jag inte sett på länge och drack kaffe så det var kul.

Fick för mig att köpa ett pepparkakshus när jag var på affärn.......Köpte även grön karamellfärg (den röda var slut) så när Ludde kom hem skulle jag till och smälta socker i en stekpanna....Faan alltså, socker helvetet stelnade ju innan jag fått fast allt så jag råkade trycka sönder ena takdelen så våran stackars tomte får bara ett halvt tak =)
Sen den där jävla kristyren rann ju bara så det ser ut som om det e barnen som gjort det =) Frågar någon så tänker jag inte säga att det var jag som spritsade ut den...så det så =)

Har kännt mig lite konstig idag. Svimfärdig och yrslig...Undrar om det e julstressen?? Hoppas det för jag har då faan inte tid att vara sjuk =(

Ikväll ska barnen få nyponsoppa med mandelbeskvier och vaniljglass till kvällsfika =) MUMS!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0