Inget alls...

I dag har jag inte gjort så mycket. Maja fick vara hemma idag (igen) för att jag inte orkade kliva upp och gå på dagis med henne. Jag sitter uppe på nätterna och spelar data spel och tittar på film till 2, 3 på nätterna och Nikola e ju så snäll så att jag får sovmorgon oxå så jag har helt vänt på dygnet.

Igår klippte jag Ludwig själv (!!!) och han blev riktigt snygg, mammas lilla kille. Han tyckte oxå det men det var lite segt i början. Han litade inte riktigt på att mamsen skulle klara av att genomföra klippningen men det blev som sagt riktigt bra =)

I morron ska jag och Maja på Gläntan och umgås med lite folk. Det e såååå mysigt att sitta där och prata med folk och samtidigt låta barnen leka med en massa roliga leksaker =) Maja e alltid nöjd när vi går därifrån. Selma kommer i morron och äter middag här men jag vet faan inte vad jag ska laga för något...tror det blir kyckling i lerkryta med ris och sås...men vi får se.

Ha de gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0