OOOOpppssss!!!!!!

Ja, jag har ju inte haft varken tid eller lust att uppdatera bloggen på ett tag. Det har inte hänt ett dugg på sista tiden men jag har ändå haft fullt upp av någon anledning.

Nikola har börjat en svetsar utbildning på Frösön men det e svårt för honom. Boken dom har skulle nog bara en erfaren svetsare fatta sig på och ingen hjälp får dom. Läraren hade sagt första dagen att dom får klara sig själva med uppgifterna.....Jag får hjälpa honom så gott det går =)

I morron ska jag träffa Andrea på stan. Det e evigheter sedan sist!!!! Saknar henne sååååå mycket så det ska bli kul att träffas =) Ska förbi soc också och lämna papper och hoppas på att vi får lite pengar av dom =)

Nä, nu ska jag kolla på film. Ha de gött!!!

Kommentarer
Postat av: Andrea

Saknar dig massa mycket! jäkla skit att jag ska jobba imorgon, men om du e kvar på stan vid 15:30 så kan vi ju ses då över en fika :) Kram på dig!!!

2008-11-19 @ 22:39:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0