Poesi.......eller snarare lite av varje....;P

Den som går i andras fotspår går aldrig vilse...men har heller ingen egen vilja.

Om en vän står på en klippa och tänker hoppa så säger inte en riktig vän: "Nej, hoppa inte!"
En riktig vän ställer sig brevid och säger: "Hoppar du så hoppar jag.."

Alla dagar som kom och gick...inte visste jag att det var livet..

Varför oroa sig för jordens undergång när man har fullt upp med sin egen?

varför älska i det gröna när man kan sväva i det blå?

Spriten dödar långsamt, men vem faan har bråttom?!

"It aint easy being a dick.
I`ve got a head I can`t think with
and an eye I can`t see with.
I have to hang around two nuts
all the time. My closest neighbour
is an real ashole. My best friend is
a pussy and every time I get exited
I throw up!"


Ok, det var allt jag hade denna gång.....See ya!

Kommentarer
Postat av: Andrea

HA! nu är det kört för din del... ska lägga upp varje pinsam bild jag har på dig xD but you know i love you to ;) ringer dig imorgon, har jobbat och sovit idag bara :P PÖSS

2008-11-06 @ 00:07:47
Postat av: sara

Heeej :)

Hur är det? Här försöker jag hitta nytt jobb för jag är så äckligt less på mitt nu! Vad ska ni göra i helgen då? PUSS

2008-11-06 @ 10:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0