Saknar något....

....men vad? Allt har kännts så tomt sedan skolan slutade. Nu har jag inget att svära över eller lektioner man kan skratta bort med personer man älskar att umgås med.....Jag måste hitta ett jobb och det e fort!!! Jag klarar helt enkelt inte av att inte ha någon som helst sysselsättning. Jag har haft Maja hemma från dagis så länge nu att hon gråter varje morgon och vill dit. Men om jag lämnar henne där....vad ska jag hitta på för att fördriva tiden med då??????


Jajaja, allt löser sig väl...antar jag...

kanske skulle man köpa sig en hund?!? Då e man ju aldrig ensammen....Ja,det kanske vore något att tänka på =)

Ma höres!!!

Kommentarer
Postat av: Andrutta skrutta

Man saknar ett liv... :P Är så jäkla less på allt nu! Vi måste ses snart, kram!

2008-11-12 @ 12:23:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0