Home sweet home!! =)

Äntligen hemma! Jag måste säga att jag e överraskad av de energier som finns i Borgvattnet. man känner hela tiden att man inte e ensam, någon som håller koll på en på något sätt. Gästböckerna var roliga att läsa. Många hade haft en lugn natt och andra hade haft besök av både det ena och det andra. Vi fick dock inga besök av varken gråterskor, barn eller andra andar. De största spökena där var nog vi själva! ;P

Andrea höll dock på att skrämma ihjäl sin lillebror Anders. han ville bara åka hem och om han hade gjort det så hade jag garanterat följt med =) Men jag e glad att vi stannade hela natten trots allt. När jag, Lena och Andrea gick ut för att röka på kvällen så hörde jag och Andrea fotsteg i gruset brevid bron där vi stog. Jag blev så jävla rädd att jag slängde ciggen och kutade in, det blev inte bättre av att Andrea började skrika och knuffa mig upp för trappen!!! Som om hon skulle komma upop fortare om jag ramlade och blockerade hennes väg?!? Hahahaha! Ja, det var minst sagt en rolig natt =)


När vi på kvällen gick ner för att ta lite kort och se om vi hittade några energier i rummen på nedervåningen så satte vi på musik i köket. I ett av rummen hördes en röst som sa : "Nu räcker det" eller "Nu får det vara bra" och efter det så började musiken hacka och blev omöjlig att lyssna på. Det var lite creepy!!!!! Anders och jag blev nog räddast av alla =)

Nu har jag mitt övernattningsbevis i alla fall, men jag måste dit igen!!! Hoppas att vi får med oss fler folk då =) Ju fler desto bättre =) Såg nu när jag kom hem att jag glömt min älskade halsduk där borta. jag tänker då faan inte åka och hämta den!! =) Jaja, kanske kan värma någon kall själ där i Borgvattnet......Man vet ju aldrig....



Fångade några orber också på kort men jag måste vänta på att ett proffs kommer och visar mig hur jag för över korten från kameran till datan innan jag kan lägga upp dom. Jag e ju inte så tekniskt lagd =) Så bilderna kommer lite senare!

Kommentarer
Postat av: Andrea

HAHAHA det var fan inte jag som började att skrika först! det var sååå du ;) aja kul hade vi :D har du sett de sexiga bilderna jag lagt upp? ;) PÖSS

2008-10-25 @ 15:09:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0