Kväll igen....=)

Idag ska jag jobba kväll igen på praktiken. Igår när jag jobbade kväll så hade ju min handledare semester och jag skulle gå med en annan men hon var sjuk och det var tur det =) Det finns ett ställe på akuten som heter Obs, där patienter bara får ligga 24 timmar och det e så tråkigt att vara där !!! Men när hon var sjuk så fick jag vara inne på akuten och det var ju det jag ville =) Jag fick gå mycket själv igår, plocka in patienter och ta prover och sånt så det var jättekul. Skulle ha kunnat stanna hela natten =)

Hoppas att det blir lika roligt idag också, men det tror jag. Hon jag ska gå med idag är också bra så det e inga problem.
Trode att jag skulle få träffa Lena mycket eftersom hon också är där men vi ses typ aldrig. Hoppas jag springer på henne idag =)

På fredag åker Ludde till sin pappa. Ska bli lite skönt men han tycker det e jobbigt, stackarn. Han vill ju bara vara här. Synd att barn inte kan få bestämma själv. =(

Kommentarer
Postat av: Andrutta!

Hej snygging! Ville bara säga PÖSS! Love ya

2008-10-02 @ 15:21:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0