Mys pys =)

I fredags så hade vi avslutning på skolan. Allt kändes så konstigt men ändå så skönt på något vis! Nu e allt klart! dags att ge sig ut i verkligheten och söka jobb. Det fanns inte så många undersköterske jobb som jag trode men man får lägga ut krokar lite här och där och se vart det nappar någon stans =)

jag fick en underbar middag med släkt och bekanta på kvällen och lite paket med diverse saker. I lördags så åkte jag med mor och far upp till stugan i Åkersjön och det har varit underbart väder där så vi har grillat och myst hela dagen och kvällen. Ungarna har desvärre gått mig på nerverna men annars har det varit perfekt =)

Nä, nu ska jag tvätta...åter till vardagen.....

Kommentarer
Postat av: Andrutta

Klart vi inte tappar kontakten med varandra!! :D never ever... PÖSS

2008-10-20 @ 10:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0