Mys pys!

Idag har jag varit på stan med Andrea. Vi käkade först på Tehuset och sedan gick vi en sväng på stan. Träffade Selma och Yvonne också och dom frågade om jag skulle med ut men det orkar jag inte. Praktiken tar ut sin rätt när man e ledig, jag e helt slut alltså! Skönt att softa hemma med Maja bara, nu när Ludde e hos pappa så har man ju bara en att tänka på =)

I mrogon hade jag tänkt tvätta men det sket sig rätt fett. Allt var bokat så jag får se när jag har tid. Söndag vore ju bra men då åker jag ju tåg hela dagen för då ska Ludde hem och måndag, tisdag och onsdag så jobbar jag....*suck* Önskar att jag hade större garderob =)

Har nyss varit och handlat med Robin på Willys. Det e så praktiskt att ha en lillebror med körkort=) Det blev fyra fulla ( och då menar jag fulla!!) påsar med mat och annat så nu klarar vi oss ett bra tag framöver.

Nä, nu ska jag ducsha och natta Majsan strax. Pöss på er! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0