Suck, suck och åter suck..........

Ja,jag har inte så mycket att skriva idag förutom att jag e såååå less!!!
Mamma var ledig idag så jag och Maja gick dit för att umgås lite. Maja har haft ont i örat i natt så hon var hemma från dagis idag. Vid halv två tiden ringde jag till Ludwigs skola för att säga att han kunde cykla till momma klockan halv fyra. Fritidsledaren sa då att Ludde hade haft huvudvärk ett tag nu och det blev inte bättre så han fick komma hem på en gång. Nu ligger han med feber och är inte alls pigg.....Åååååå!!!! Jag vill inte ha sjuka barn.....*suck* Dom blir så griniga och jobbiga......Men men, man får ta en dag i taget! =)


Nä, nu ska jag ta hand om mina sjuklingar! =)

Kommentarer
Postat av: Andrea

aaaw! lät inte alls någe bra ju... Ringer ikväll, PÖSS

2008-10-21 @ 17:38:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0