Tjolahopp tjolahej!

Idag har jag inte gjort något speciellt. Nikola skickade iväg Ludwig till skolan i morse så jag fick sovmorgon. Gissa när Maja vaknade idag?!?! Kvart över tolv!!!!!! Hon somnade halv tio igår och vaknade kvart över tolv i dag!!! Jag kände mig ovanligt pigg när jag vaknade kan jag säga =) Men det kommer nog inte att hända igen inom en snart framtid. Jag ger mig faan på att hon vaknar när Nikola kliver upp sju i morgon bitti. Jaja, jag fick i alla fall en sovmorgon!! =)

I morgon e det fredag igen och jag har ingen aning om vad jag ska hitta på med barnen i helgen. Måste hitta på något som dom kan göra av med energi på annars kommer vi att gå varann på nerverna =) Vi får se vad som händer. Kanske någon som har något förslag ????

Kan inte fatta att jag e klar undersköterska fredag nästa vecka!!! =) Äntligen har jag lyckats med något i mitt händelsefattiga liv =) Jag e faktiskt lite stolt över mig själv!

Kommentarer
Postat av: Andrea

Haha ja han hade fått smaka om han hade varit hemma!! Men jag är så jäkla trött och slut så jag orkade inte ta fram ngt annat, det har bubblat lite i magen så jag vet inte jag :P men nu ska jag packa färdigt. Pöss!

2008-10-10 @ 13:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0