Trött till tusen!!!!

Alltså, denna dag har gåt vääääldigt långsamt! Gud, vad jobbigt det är när tiden inte rör sig det minsta och man e så trött att man bara vill lägga sig på golvet och sova. Jag hade seriöst kunnat somna på golvet inne på akuten idag, inga problem alls! Men nu e man hemma igen och kan softa. Ska lägga mig tidigt ikväll för jag börjar sju i morron oxå och då måste jag vara pigg!

Nikola håller på att göra hemmagjord pizza nu! Ååååå, han får till de så goda! *mums*
Längtar tills de e klara =)

Ja, då har man bara två dagar kvar på praktiken. Känns konstigt.....men SKÖNT!!!! =))

Kommentarer
Postat av: Anonym

Verkar som att det blir fest nästa helg iaf, samma dag vi kommer hem från borgvattnet! Call you tomorrow babe lova ya PÖSS

2008-10-13 @ 22:09:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0