Cookies =)

Idag fick Maja vara hemma med mig för hon hade feber och hennes hosta blir bara värre och värre.
Vi åkte hem till Andrea (Nähä???!) och pluggade så nu e vi typ klar med kompleteringarna. Äntligen =)

När vi var hos henne så bakade hon cookies, dom var GRYMT goda. Såg ut som om de var köpta, så fina var dom =)
Och smakade himelskt!!

Jag lagade köttfärspaj när jag kom hem och barnen älskade den, det var ju bra. Just nu så ligger dom på golvet här brevid mig och skriker på varann.........Man kan ju bli galen för mindre!!! =( Dom vet verkligen hur dom ska driva en trött mamma till vansinne....*suck* Tur att det snart e läggdags för dom!

När dom lagt sig ska jag kolla på "One missed call". Hoppas att den e bra men det lät inte så på Andrea som sett den redan. Vi får se!

Kommentarer
Postat av: Guess who? ;P

GUUUD va gott med köttfärspaj! Ge mig! jag kan också ligga och skrika vid dina fötter ;) Kul att ni gillade kakorna, dom med daimen på blev ännu godare! måste göra fler tror jag :D Pöss på dig!

2008-09-05 @ 18:16:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0