Då var det snart dags igen då... =)

I morron bär det av igen på akuten. Känns faktikskt kul, ska få gå med några andra denna vecka för min handledare har semester tills nästa tisdag. Dom jag ska gå med verkar roliga, dom har skön humor =) Alltid lita roligare att jobba då, tycker jag i alla fall.

Idag har jag tvättat, igen. Hade ju faan inga rena trosor och då e det illa för jag har hur många som helst. Ööh, varför skriver jag om det??? Jaja, jag e lite off idag, får skylla på det =)

Jag har bråkat med Ludwig idag, vet inte vad det e med honom nu för tiden. Han e så arg hela tiden. Man kan inte säga något till honom utan att han lackar ur. Det e skitjobbigt! Han typ grät sig till sömns idag och jag får så dåligt samvete efteråt. Någon som har något tips? Jag e öppen för förslag!

Nä, nu ska jag duscha och gå och sova! Natti natti =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0