Donkey Kong has a big dong dong.....?????

Ja,seriöst, jag vet inte vad som flög i mig idag men jag har varit helt off alltså. Skrattat och flamsat som aldrig förr....Men kul var det!!!! =)

Skrev en massa konstiga saker i mitt block som jag inte har en aning om vart de kom ifrån, som t ex: " Dont drink the water. Fish fuck in it!!!"

Jag ni ser ju, jag har inte varit mig själv idag....eller??? =)

I morgon ska jag plugga...igen...med Andrea. Hoppas vi får fingrarna ur arslet och gör något denna gång. =)

Har hjälpt min mor att färga håret ikväll, det blev riktigt lyckat faktiskt. Hon var nöjd i allafall och det e huvudsaken!

Nä, nu ska jag leta en bra film och titta på!!!

Kommentarer
Postat av: Mica i rutan!

Haha klart det var du som fick mig på bättre humör ;) Alltid vettu...Pöss

2008-09-09 @ 20:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0