....??

Kunde inte komma på en bra rubrik så det fick bli lite punkter istället =)
"- Varför skriver hon ner det??"
Seriöst, jag vet inte!

Idag har jag jobbar igen och jag vet inte vad det är men så fort min handledare ber mig göra något så blir jag tok nervös!!
Jag får hjärnsläpp och vet inte alls vad det e jag ska göra! Lite dålig tajming att få det nu på sista praktiken alltså....Det e ju nu man ska visa vad man kan och hon måste ju tro att jag e helt bäng i huvvet!!!! =( Är så rädd för att göra bort mig....Usch!

Ska jobba i morron oxå och då blir det en dag tur. Tycker om att jobba kväll för då händer det mer på akuten än vad det gör på dagarna. Skulle vilja jobba en natt oxå men det får inte vi elever göra där...Konstigt nog för Lenas handledare låter henne gå en natt och det e lite orättvist tycker jag...Men jag e glad för hennes skull!! =)

Nä, nu ska jag gå och duscha! Pööööööööös på er! =)

Kommentarer
Postat av: Andrea!

Tokigt de där med hjärnsläpp, men jag känner igen mig. men det går som bra ändå :) PÖSS!

2008-09-26 @ 22:08:55
Postat av: Andrea igen...

förresten, jag börjar 06:45 imorgon, men hoppas vi ses ändå, om inte annat när vi slutar. bränner iväg ett sms imorgon på lunchen, kanske kan ses efter? Pöss å natti!

2008-09-26 @ 22:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0