Första praktik dagen =)

Idag har jaghaft min första praktik dag på akuten. Det har varit hur kul som helst =)
Min handledare e jättebra och alla som jobbar där e jättetrevliga, detta kommer att gå bra!! =)
Det har varit full rulle och mycket patienter och sånt e roligt, det e ju inget kul när man ska sitta och vara utan sysslor hela dagarna. Då blir man bara less!

Min förkylning e inte bättre, trist nog.....Ont i halsen och har börjat få ont i ena örat oxå. Detta verkar inte sluta på ett bra sätt....*suck* men jag ska kämpa på så länge jag orkar! Bättre än att vara hemma med en sur gubbe =)

På torsdag ska jag äntligen köpa min efterlängtade vinterjacka! Åååå, det ska bli såååå mysigt =) Det kommer att bli så varmt och skönt med halsduken och mössan till =) Nu e det bara ett par vantar som fattas.

Kommentarer
Postat av: Andrutta skrutta

Va kul för dig att du trivs och har roligt! ville inte skriva det i min blogg men vi har några riktiga snyggingar på avdelningen!! :D ni då?



fasiken du ska köpa ett par uggisar också... plus ett par vantar, sen är du klar ;) hur jobbar du imorgon? jag jobbar dag, ringer efter jag slutat och hoppas på att du svarar ;)PÖSS

2008-09-23 @ 22:18:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0