Ipren och dunka dunka.....

Idag har jag och Andrea försökt att plugga men ingen av oss var särskillt intresserad av det så vi sket i det efter några tappra försök.

Nikola e så förkyld så han e inte det minsta trevlig att umgås med, Maja e också sjuk så hon e inte så mysig i humöret hon heller. =( *hjääälp*
Karlar (de flesta i alla fall) blir så himla hjälplösa när de e sjuka så jag tror jag blir galen snart!!!!! "Älskling, kan du rätta till täcket....?" "Älskling, jag e lite hungrig, kan du fixa till något...?"

Visst kan jag det men att höra detta från morgon till kväll gör mig GALEN!!!! Tänk om jag skulle ligga så när jag har en liten förkylning???? herregud, ingenting skulle ju fungera normalt hemma då. Jag städar och tvättar och donar på även fast jag har feber och rinnande näsa!!!! Så det så!!!!

Huvudvärk har jag också idag.....till råga på allt!!!!! *hjäääälp*

Kommentarer
Postat av: Andrea

Aww kramar Vi kvinnor är av segare virke ;) vi tål mer än de veka karlarna, haha tänk på det istället! Vi är snäppet bättre hihi Pöss

2008-09-10 @ 21:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0