Ja, det e ju faan helt otroligt!!!!

Jag håller på att bli förkyld!!!! Vilken jävla tajming!!! Lagom till praktiken och allt....*suck*
Har haft feber hela natten och svettats som en gris, man känner sig inte så fräsch när man vaknar efter en sådan natt...

Ska på stan i dag, igen, Ludde ska på kalas i Wargens gymnastiksal så jag ska gå på stan med Andrea de timmar han e borta. Hoppas bara att jag inte tuppar av inne i stan, känner mig inte helt 100.

Nikola åkte på jobbet idag. Han e ju helt otrolig! Inte faan skulle jag jobba om jag hade lunginflammation!!! Medicinen kan ju inte ha börjat verka redan...eller? Karlar, dom e verkligen en sort för sig =)

Ååååå, jag vill bara sova!!!!!

 Jag blir nog lika galen som den här katten snart =)

Kommentarer
Postat av: Andrutta!

Haha ja inte lätt heller, men fan säg åt honom! det är farligt med lunginflammation om han inte tar det lungt.... man kan fan dö ju! ses snart! Pöss

2008-09-20 @ 11:46:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0