Jag vet inte jag...börjar det släppa,månne?????

Idag har varit en städets dag. Har tvättat och plockat hemma så nu ser det ut som om någon bor här igen =)
Sååå skönt att vara klar med sjukvårds uppgifterna, nu kan man koncentrera sig på familjen igen innan praktiken börjar.
Bara två uppgifter kvar i Vårdpedagogiken, dom e ju sååååå tråkiga och jag fattar ingenting av dom.....*suck*

Jag och Lena var till Akuten och fick vårat schema i tisdags. Dom verkar hur trevliga som helst där så jag känner mig lättad igen, jag kommer att klara detta!!! =)

Nikola har mer och mer börjar prata med mig men det e ingen glad ton han använder men han pratar i alla fall lite igen. Har hämtat ut astma medicin åt honom nyss så jag hoppas att hans hosta bättrar på sig, han kommer att hosta sönder sina revben annars. Tycker faktiskt liiiiite synd om honom =)

I morgon ska jag förhoppningsvis ut på krogen, ska bara kolla med Nikola om det e ok för honom så att han orkar ha barnen. Hoppas kan man ju alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0