Jippie!!!!!! =)

Idag har vi haft skola, Vårdpedagogik. Det var sååååå tråkigt så jag glömde (!!!) bort vad vi hade för kurs efter lunch.
Ulla fick då yttligare en chans att ställa allt till rätta genom att hånle och tala om det för mig då jag frågade. Slyna!!!!

Dagen gick ändå rätt så fort men utan Andrea vet jag inte om jag hade stannat hela dagen.

Vi har talat om att åka till Borgvattnet och övernatta och det känns sååååå spännande att få göra det. Vi ska bara försöka att dra med lite fler människor så att det blir ett gäng. Sara, om du läser detta: Du måste följa med!!!! =)
Hursomhelst så vore det jättekul!! Dom som följer med ska dock vara beredd på att alla ska dela säng! =)


I morgon ska jag plugga hemma hos min raring, det ser jag fram emot! Pööös på dig!!!! =)

Kommentarer
Postat av: Andrea

haha ja det var inte det roligaste ämnet direkt.... Och jävla ulla också, usch! men har bara en lektion till med henne sen slipper vi fanskapet ;)



Ses imorrn goknul! pöss <3

2008-09-02 @ 15:44:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0