Kan det bli mysigare?? =)

Idag har jag shoppat allt som jag vill ha till vintern! Mina "uggisar" och kappan är nu köpta och jag e så himla nöjd =) har gått runt i "uggisarna" hemma idag och dom e sååååå mysiga =) Ett otroligt lyckat köp! Ska nog ha dom i morron om det inte blir mega varmt ute.

Vi har slut på te hemma och jag håller på att bli tokig!! Min hals svider något så grymt och det lindras bäst med te tycker jag.....typiskt...Men jag får handla det i morron.

Träffade Sara en snabbis idag, hon var på väg till sin praktikplats. Tycker synd om henne som inte trivs, det måste vara jobbigt som faan! Veckorna blir så grymt långa då...Stackare!

Jag ska jobba hela helgen, och jag ser faktiskt fram emot det! Hoppas bara att jag kan fixa barnvakt till mina monster på söndag annars måste jag ta ledigt och det vill jag inte! Vill få dessa dagar gjorda nu så att jag blir godkänd.

Nä, nu måste jag leta efter något som man kan värma upp och dricka! Min hals tar kål på mig!

Kommentarer
Postat av: Andrea

Haha nä jag är ledsen vännen, har inget "magic powder" ;) Men åh! Vill också mysa i mina uggisar... Hoppas det blir bättre med din hals. Hur är det du jobbar i helgen? jag går c.a.a så vi kan höras ngt! Puss och kram

2008-09-25 @ 22:07:29
Postat av: Sara

Fick bara en kort lunch idag men fick gå hem tidigare. Jag trivs lite bättre nu faktiskt men det känns lite som ett jävla äldreboende.

Du behöver inte vara nervös, fast jag är det om dom ber mig hämta matvagnen, haha! Så jag ska väl inte säga nå... Har du tid o ses nånting? Skulle va kul o surra en massa skit bara :)

2008-09-26 @ 20:15:26
URL: http://sarasandman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0