Locket är nästan borta!

Jag kan höra igen!!! =)  Äntligen har locket i örat släppt så att jag har fått min hörsel tillbaka! Ååå,det e sååååå skönt! =)

Jag tror att Nikola börjar släppa taget och bli lite gladare för han ringde nyss och frågade hur det var med mig och om allt gått bra idag på praktiken. Jag fick ett sånt lyckorus i kroppen! En stor sten har fallit från mitt bröst =) kanske man kan få lite sex igen nu då =) Det e ju över två veckor sedan.....börjar få lite abstinens...eller vad faan det heter =)

Träffade inte Andrea i dag och det börjar suga i "Andrea-tarmen"! I miss you, girl!!! =)

Ska jobba kväll imorgon och Nikola erbjöd sig (!!!!) att vara hemma med barnen. Det känns skönt, annars hade jag fått ta ledigt.

Nä, nu ska jag ta och ducsha så att jag e fräsch till ikväll.....man vet ju aldrig =)

Kommentarer
Postat av: Andréa

Aaaw va du är söt, miss you too! När är du ledig nästa gång? Tänkte iaf maila Bodil idag eller imorgon om den där jävla vårdpedagogiken... Jag testar att ringa dig efter jag slutat (15:30) och hoppas på det bästa. Have a very nice day, love ya! Pöss

2008-09-28 @ 06:11:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0