Ojojoj!!!!!

Ja,vad ska man skriva idag då??? Jag har haft en usel dag, det e väl det enda jag kan komma på.
har tvättat, dammsugit och diskat + att jag e döförkyld och har feber. Tror ni att jag har fått någon hjälp från en viss person???? Nä, hur kunde ni gissa att jag INTE fått det????!!!! jag e så jävla trött på karln så jag skulle kunna spy på honom!!!! Nu får det banne mig räcka!!!! jag frågade honom flera gånger när han var jättesjuk förra veckan om han ville ha något från stan eller om han ville ha hjälp med något. jag tog hand om barnen och såg till att allt funkade så att han bara kunde vila och ta igen sig! Vet ni vad han gör just nu????? Han står i köket, pratar med nån jävla arab och dricker öl..... Behöver jag säga mer????????

Nä, jag e så fucking jävla less på allt så jag orkar inte sitta här och spy galla på någon som jag älskat i 5 jävla år.....eller?!?! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0